شناسهٔ خبر: 176413 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها:

کارشناسان ایکائو آبان‌ماه امسال به تهران سفر می‌کنند

سازمان ایکائو مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حضور کارشناسان ایکائو در تهران برای ممیزی حوزه‌های امنیت هوانوردی و تسهیلات فرودگاهی در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران احسان رضاسلطانی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها در اجرای مقررات انکس‌های ۹ و ۱۷ ایکائو، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در صنعت هوانوردی کشور مسئولیت بزرگی برعهده دارد، اظهار کرد: شرکت فرودگاه‌ها در این راستا و بر اساس قوانین ملی و مقررات انکس ۹ و ۱۷ ایکائو در حوزه امنیت هوانوردی و تسهیلات فرودگاهی دارای مسئولیت مهمی است که توسط بازرسان ایکائو مورد ممیزی قرار می‌گیرد.

مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها یادآورشد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارشناسان ایکائو برای ممیزی حوزه‌های امنیت هوانوردی و تسهیلات فرودگاهی در آبان ماه امسال به تهران سفر می‌کنند.

رضاسلطانی به اهمیت رعایت مقررات هوانوردی ایکائو در فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: اقدام کارشناسان ایکائو برای انجام این دو ممیزی، رتبه فرودگاه‌های بین‌المللی و پرتردد کشورمان را در سطح جهانی ارتقا می‌بخشد.